در حال بارگذاری ...
مهدی اکبری زاده خبرداد:

فعالیت انجمن هنرهای نمایشی استان تهران آغاز شد           

رئیس هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان تهران می گوید: فعالیت انجمن هنرهای نمایشی استان تهران از۳ بهمن ماه به شکل رسمی آغاز شد و ثبت موسسه در حال پیگیری است

مهدی اکبری زاده رئیس هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان تهران در گفت و گو با خبرنگار ایران تئاتر در استان از آغاز دور جدید فعالیت‌ها از 3 بهمن ماه خبر داد و گفت: بعد از انتخابات داخلی هیئت مدیره مؤسسه انجمن هنرهای نمایشی استان تهران و اعضاء آن انتخاب شدند اما به دلیل پاره‌ای از مشکلات تغییرات تا چند روز پیش که در نهایت ساختمان خانه فرهنگ و هنر تهران (واقع در ابتدای خیابان استاد نجات الهی) تحویل داده شد، به طول انجامید.

او درباره ثبت موسسه انجمن هنرهای نمایشی استان تهران بیان کرد:با مشاوره و کارشناسی انجمن‌های به ثبت رسیده،کارهای ثبت موسسه انجمن هنرهای نمایشی استان تهران از دو ماه گذشته آغاز شد به‌طوری‌که اکنون مراحل باقی‌مانده ثبت رسمی در حال پیگیری است.

رئیس هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان یادآور شد: پروسه ثبت انجمن هنرهای نمایشی استان تهران،پروسه زمان‌بری است چراکه مشخصات افرادی که به عنوان اعضای مجمع عمومی در رای گیری شرکت کرده‌اند باید در سامانه ثبت اسناد وارد شود. البته ما اطلاعات را ارائه می‌کنیم و با توجه به پیگیری‌ها کارشناس در حال ثبت آن‌ها است.

وی در اشاره به دیگر برنامه‌های انجمن هنرهای نمایشی استان تهران گفت: هفته آینده جلسه‌ای با روسای انجمن‌های شهرستان‌های استان تهران برگزار خواهیم کرد تا به برنامه‌ریزی و هماهنگی لازم برسیم.




مطالب مرتبط

با حضور محمود سالاری، معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

اختتامیه بیست‌وهشتمین جشنواره تئاتر استان تهران برگزار شد
با حضور محمود سالاری، معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

اختتامیه بیست‌وهشتمین جشنواره تئاتر استان تهران برگزار شد

در مراسم اختتامیه بیست‌وهشتمین جشنواره تئاتر استان تهران، نمایش‌های «مارسی ۱۹۹۶»، «ننه‌زار» و «ننه‌آقا» از بخش صحنه‌ای و نمایش‌های «اپی لپسی»، «زندگی دودی من» و «آقازاده» از بخش خیابانی به جشنواره تئاتر مناطق فجر معرفی شدند.

|

نظرات کاربران